problem s rychlosti site

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Úterý Březen 18 20:28:08 CET 2003

filip wrote:

>pomoci iptraf

>sit ma 11 workstation, 4 servery, 3male pc (obcas neco vic)
>provoz jsem kontroloval v situaci kdy nikdo jiny sit nepouzival

>switche

>diky za jakykoliv tip
>filip

Tak tip mam jediny - rychlost realneho prenosu overte treba pomoci ftp nebo
scp (scp na pomalem procesoru nebude smerodatne, uzkym hrdlem se muze
stat sifrovani). Alespon me se hodnoty, ktere ukazuje iptraf u me nejak
nezdaji.
Blize jsem to nezkoumal. Osobne, kdyz je nulovy provoz, dosahuji  rychlosti
okolo 8MB/sec (100Mb sit, switch, pidi sit 6PC).

Pokud by mel nekdo nejakou pozitivni / negativni zkusenost ohledne iptraf,
uvitam ji.

Sviznou sit preje
OldFrog.