problem s rychlosti site

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Březen 19 08:12:51 CET 2003

On Út, 2003-03-18 at 20:28, oldfrog na volny.cz wrote:
> Tak tip mam jediny - rychlost realneho prenosu overte treba pomoci ftp nebo
> scp (scp na pomalem procesoru nebude smerodatne, uzkym hrdlem se muze
> stat sifrovani).

Ja tu mam 2xAthlon, jednou 900MHz, podruhe 1500MHz, a rozhodne scp na
mereni rychlosti nedoporucuju. Jedine ftp.

> Blize jsem to nezkoumal. Osobne, kdyz je nulovy provoz, dosahuji  rychlosti
> okolo 8MB/sec (100Mb sit, switch, pidi sit 6PC).

U me jeste nejak podivne zalezi na delce kabelu nebo co. Uz jsem videl i
11 MB/s, ale to je na pocitacich sedicich tesne vedle sebe. Anebo na to
ma vliv full duplex, kdezto pres ten nas shithub je to jen half duplex
(a 8 MB/s).

Jo, a taky doporucuji nemerit rychlost do windows - tam mi to vali jen 2
MB/s. Uz uz jsem tady malem rozstrihal kabelaz a rozslapal karty
(protoze 2 MB/s na 100Mb/s se mi zdalo moc malo), nez me napadlo
nabootovat na tom Win serveru Knoppix - a ejhle, hned to bylo 8 MB/s.

Petr