Logovanie "utokov"

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Březen 19 08:35:04 CET 2003

	Zadny, zadny Vam nepomuze... Jasne definovat pravidla hry - pouziti
site (inspirovat se muzete u provoznich radu laboratori treba na VUT FIT) a
pokud nepomuze, jako ze pri tomto poctu lidi to je zrejme nerealne, tak vse
zakazat a jednotlivym uzivatelum explicitne povolovat potrebne sluzby... -
na IRC se v CR/SK 'pracuje'?:-)