Logovanie "utokov"

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Středa Březen 19 09:49:49 CET 2003

Stanislav Meduna wrote:
> "Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" <Janousek na FoNet.Cz> schrieb im Newsbeitrag
> news:4F23E9745D562F4D90373B9C5CEF4430011AAE na percival.fonet.cz...

> Ale ano - staci mat vo firme ludi co robia doma a hned sa hodi nejaky
> system kde je mozne urobit malu "poradu". Do telefonatu sa tiez
> pomerne tazko "pastne" chybova hlaska alebo kus kodu :-) Pokial
> nie je potrebne utajenie, pouzit irc, jabber, yahoo messengera,
> MSN a.p. je okamzite funkcne a jednoduche riesenie.

Ja bych to nesmesoval. Je rozdil pouzit verejny IRC
a nejaky IM s podporou sifrovani, ktery provozuji
na firemnim serveru.

Pro inspiraci:
http://www.jabber.com/news_press_release_template.php?title=Jabber+Selected+as
+the+Instant+Messaging+Platform+for+the+CapWIN+Law+Enforcement+Emergency+Network

--
Chief B.O.F.H. Officer
When proprietary sux - JabberID: kristof.p na njs.netlab.cz