Aplikace pro podani dan.priznani

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Březen 19 10:20:48 CET 2003

	Prominte, ale kdyz ten 'komercni' software pouzivam pro vlastni
potrebu a knihovnu vyuziji treba pro Plug-In pres publikovane API apod., tak
jsem nic neporusil a presto mohu klidne vyuzit vysledku GNU GPL... Myslim
si, ze mam poneti o tom, proc a za jakym ucelem vznikla LGPL, presto Vas
vyrok je pouze cast komplexniho tvrzeni a tvrzeni pana Kubika tomu
komplexnimu dle meho nazoru vubec neodporuje...

PS: Co kdyz mam od komercniho software source a jdu si ho kompilovat
GCC?:-)))