Aplikace pro podani dan.priznani

Lukas Marsalek marsalek na kn.vutbr.cz
Sobota Březen 22 15:17:26 CET 2003

On Wed, 19 Mar 2003 10:20:48 +0100
"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" <Janousek na FoNet.Cz> wrote:

> [...]
ad PS
tady prece nejde o vyuzivani programu, jak pisete gcc, s tim si
kompilujte co chcete, ale uz nesmite vzit zdrojaky gcc a zahrnout je do
komercniho (spis closed source) softu..

neplette si vyuzivani programu a vyuzivani jeho zdrojaku do jineho
(close) programu

S pozdravem
--
Lukas Marsalek		Debian GNU/Linux