Graficke SCP ?

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Březen 19 13:25:58 CET 2003

On Wed, 19 Mar 2003, Pavel Kankovsky wrote:

> No prave. A SSH = Secure SHell, cili vzdalene prihlasovani resp.
> spousteni programu zabezpecene proti slidilum na siti. Stezovat si,
> ze SSH chce shell, je jako stezovat si, ze se sroubovakem nejdou
> zatloukat hrebiky.

Ja si na tohle nikdy nestezoval. Jenze ono sehnat neco lepsiho neni tak
snadne. Obecne rozsireny protokol nahrazujici FTP, ktery umozni sifrovani
(volitelne pouze kontrolniho spojeni nebo i datoveho), bude na vyber z
nekolika grafickych i textovych klientu pro ruzne OS a taky ruznych
implementaci serveru, tu zatim bohuzel chybi.

-- Honza Houstek