programovani v X

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Středa Březen 19 19:52:38 CET 2003

On Wed, 19 Mar 2003 11:24:25 +0000 (UTC), Jan Senolt wrote:

: potreboval bych se vrhnout do psani programu v X a zajimalo by me v
: cem (GTK,Qt,Xt atd) je to tak asi nejperspektivnejsi.

Pozor, tieto veci su na roznych urovniach. Xt je _sposob_,
ako sa robia widgety (graficke objekty). S Xt samotnym
nespravite vobec nic (teda nic rozumneho). Mozete
pouzit Xaw, ale jedine ak mate rad _velmi_ retro-look :-)

V sucasnosti by som asi volil Qt - mam pocit, ze jeho filozofia
je velmi dobra, ma za sebou silny subjekt, vyvoj nespi a pre mna
osobne je tak existencia windoze portu, ako aj moznost kupy
komercnej licencie so sucasnou existenciou GPL plusom.

Disclaimer: Toto je nazor zalozeny na povrchnom prehlade
a na reakciach kolegov, ktori uz v Qt nieco urobili.
Sam aktivne neprogramujem v jednom ani v druhom.

Zdravi
--
                                Stano