zprovozneni PHP a Apache

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Březen 19 21:00:15 CET 2003

On Wed, Mar 19, 2003 at 04:41:57PM +0100, Richard Holas wrote:

> resim podobny problem - pokousim se jit stejnou cestou jako puvodni
> tazatel (jen pres http://) a po zadani application... se mi mozilla
> snazi zdroj prave ulozit. WGETnul jsem to a dozvedel jsem se mj:

Tohle je špatně. Apache má poznat, že xxx.php je application/x-httpd-php,
prohnat to interpreterem a jeho výsledek vám poslat, obvykle jako text/html.
Takhle to vypadá, že Apache sice ví, že je to PHP, ale neví, že by na to
měl vypustit interpreter. Jste si jistý, že máte příslušný modul (buď
přímo kompilovaný do Apache nebo natažený direktivou LoadModule)?

                                                          Michal Kubeček