Blokovani domen v sendmailu

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Březen 19 21:06:33 CET 2003

On Wed, Mar 19, 2003 at 09:02:11PM +0100, Michal Nikitinský wrote:
> Děkuju za odkaz na konferu o sendmailu i za radu
>
> omlouvám se, že tvrdohlavě pokračuju v dotazu - mě nejde o zákaz odesílání
> mailů přes server, ale o zákaz příjmu mailů do schránek na serveru z
> určitých domén.

Zkoušel jste to? Takhle by to mělo fungovat. Maximálně ještě před restartem
sendmailu spusťte 'make' v adresáři '/etc/mail'. Já tam mám například

ross na scanlon.im1.net            ERROR:"550 Your address is on the blacklist"
ross-hedvicek-request na humintel.com      ERROR:"550 Your address is on the blacklist"

a od té doby mám od dotyčného pokoj.

                                                        Michal Kubeček