Blokovani domen v sendmailu

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Březen 19 21:20:41 CET 2003

Michal Kubecek wrote:

> Zkoušel jste to? Takhle by to mělo fungovat. Maximálně ještě před restartem
> sendmailu spusťte 'make' v adresáři '/etc/mail'. Já tam mám například
>
> ross na scanlon.im1.net            ERROR:"550 Your address is on the blacklist"
> ross-hedvicek-request na humintel.com      ERROR:"550 Your address is on the blacklist"
>
> a od té doby mám od dotyčného pokoj.

Ano, funguje to 100%!
Pripadne na odbornikov s adresami "john na mojakdomena.sk" a podobne
to robim tak, ze problematicky stroj natvrdo odrezavam podla IP v
ipchains/iptables... Na nic rozumnejsie som neprisiel.

Vlado

---
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799