LIRC

Petr Klima xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Středa Březen 19 21:22:33 CET 2003

Petr Marsak wrote:
> Jako by jste vedel. Problemy se vyskytly.

Da se to predpokladat

> checking whether build environment is sane... yes
> /home/petr/temp/Nový: /home/petr/temp/Nový: No such file or directory
> configure: WARNING: `missing' script is too old or missing

Doporucil bych jmena adresaru, ktere neobsahuji nestandardni znaky, v
tomto pripade diakritiku. Naprosta vetsina nastroju se s tim srovna
dobre, ale... Neveril byste, jak dlouho mi trvalo, nez jsem zjistil,
ze za moji neschopnosti zkompilovat nektere (jen nektere) programy
stoji jmeno adresare /,PUB....

> configure: error: *** you need to have the Linux kernel source installed
>         for this driver
> Please read the documentation!!!
> sed: can't read confdefs.h: No such file or directory

Chybove hlaseni popisuje presne vas problem. Nemate nainstalovane
zdrojove kody jadra. Musite nainstalovat nektery z balicku, ktere se
obvykle jmenuji kernel-headers a kernel-sources. Mozna vam budou
stacit kernel-headers (jsou podstatne mensi).

> V manualu doporucuji prikaz MAKE. To jsem zkusim ale hlaska byla:
> [petr na Hlinda lirc-0.6.6]$ make
> make: *** No targets specified and no makefile found.  Stop.

Manual trosku predbiha. Prikaz make ma smysl az pote, co uspesne
probehl skript ./configure (tedy neskoncil zadnou chybovou hlaskou,
ale na konci byly reci ve smyslu "Creating Makefile"). Potom opravdu
date make a pokud probehne uspesne i ten (opet na konci nebudou slova
jako Error), muzete dat i "make install".

--
Petr "Tosuja" Klima
mail: xklima08 na stud.fit.vutbr.cz