LIRC

Petr Marsak hlinda na email.cz
Pátek Březen 21 18:17:24 CET 2003

Petr Klima wrote:

> Da se to predpokladat

> Doporucil bych jmena adresaru, ktere neobsahuji nestandardni znaky, v
> tomto pripade diakritiku. Naprosta vetsina nastroju se s tim srovna
> dobre, ale... Neveril byste, jak dlouho mi trvalo, nez jsem zjistil,
> ze za moji neschopnosti zkompilovat nektere (jen nektere) programy
> stoji jmeno adresare /,PUB....

> Chybove hlaseni popisuje presne vas problem. Nemate nainstalovane
> zdrojove kody jadra. Musite nainstalovat nektery z balicku, ktere se
> obvykle jmenuji kernel-headers a kernel-sources. Mozna vam budou
> [...]

Dekuji za pomoc. Bohuzel nejsem moc sbehly v Linuxu. Ale mam chut se to
naucit. Rad bych presel z Windows na Linux distribuce Mandrake 9.0.
Jiz jsem provedl uspesne prikazy MAKE a MAKE INSTALL.
Jiz mam oba démony LIRCD a LIRCMD v adresari /usr/local/sbin.
Ted bude asi treba zahrnout  tyto demony do scriptu ktery se spusti pri
startu programu. Bohuzeů nevim jak. Poradite? Dekuji.