OT Re: Blokovani domen v sendmailu

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Čtvrtek Březen 20 09:33:37 CET 2003

Michal Kubecek wrote:

> Zkoušel jste to? Takhle by to mělo fungovat. Maximálně ještě před restartem
> sendmailu spusťte 'make' v adresáři '/etc/mail'. Já tam mám například
>
> ross na scanlon.im1.net            ERROR:"550 Your address is on the blacklist"
> ross-hedvicek-request na humintel.com      ERROR:"550 Your address is on the blacklist"
>
> a od té doby mám od dotyčného pokoj.

Takhle ne. To bude fungovat jenom vam. Kdyz uz si s tim davate
praci, naucte se pridavat takovy zmetky do verejnych blacklistu,
jako je napr. www.spamcop.net

Nic tak cloveka nepotesi jako pocit dobre vykonane prace... ;-)

pk

--
Chief B.O.F.H. Officer
When proprietary sux - JabberID: kristof.p na njs.netlab.cz