Anti spam filtr pro sendmail

EHP ehp na s4u.cz
Čtvrtek Březen 20 11:15:29 CET 2003

> K veci: Amavis neni antispam, ale meziksicht pro ruzne anti-VIRY... Na spam
> doporucuji vyuzit vsech moznosti (v pripade MTA sendmail) /etc/mail/access;
> dostatecne..., v tuto chvili jiz jen pridavam IP adresy, pripadne cele
> bloky domen a mnozstvi spamu jsem zredukoval na 20%...

Ja jsem pouzil spamassassin + razor a mnozstvi spamu jsem zredukoval na 1% -
to je jenom odhad, ale zatim prosel jenom 1. Navic jakmile projde tak se
staci podivat do hlavicek a upravit hodnoty pro spamassassin, pripadne
nahlasit na razor a neprojde ani ten jeden ... Pouzivam to v kombinaci s
qmailem, ale se sendmailem to pujde urcite rozhocdit taky. Instalace je v
debianu naprosto bezproblemova.

EHP