Anti spam filtr pro sendmail

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Čtvrtek Březen 20 17:22:19 CET 2003

> Ja jsem pouzil spamassassin + razor a mnozstvi spamu jsem zredukoval na 1%
> - to je jenom odhad, ale zatim prosel jenom 1. Navic jakmile projde tak se
> staci podivat do hlavicek a upravit hodnoty pro spamassassin, pripadne
> nahlasit na razor a neprojde ani ten jeden ... Pouzivam to v kombinaci s
> qmailem, ale se sendmailem to pujde urcite rozhocdit taky. Instalace je v
> debianu naprosto bezproblemova.

Muzu se zeptat na detaily? Ja jsem to sice take v debianu bezproblemove
nainstaloval, ale pak jsem to zase odinstaloval, protoze jsem nepochopil, jak
to nastavit.

Muj problem byl asi v tom, ze jediny zpusob, ktery znam, je prohnat maily
spamassassinem v ramci dorucovani do schranky, ovsem stroj, na ktery jsem to
chtel dat, sedi v DMZ a predava postu mezi internetem a Exchangi ve vnitrni
siti.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F