SNMP pořadí rozhraní

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Čtvrtek Březen 20 18:45:40 CET 2003

Dobrý den...

Nám jenom takovej dotázeček, dělal jsem statistiku traficu na rozhraních a po
odebrání disku z raid0  pole a ještě aktualizací kernelu (RHL 7.3 , z
2.4.18-24.7.x na 2.4.18-27.7.x) se mi v SNMP proházeli síťová rozhraní...
Puvodni přiřazení bylo :
lo-- 1
bond0-- 2
eth0-- 3
eth1-- 4
eth2-- 5
eth3-- 6

Po události:
lo-- 1
bond0-- 5
eth0-- 2
eth1-- 3
eth2-- 4
eth3-- 6

eth0,1,2 jsou realtec, eth3 je 3c900

Ví někdo co určuje v snmp pořadí rozhraní? Nebo po každý sebemenší změně mám
kontrolovat pulku systemu jestli to funguje jako předtim ???

Dík moc.. Zdenek

--
Zdeněk Havrlík
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .

Bůh stvořil svět za šest dní. Sedmý den sednul do Tatry.
Pak přišli nevěřící a všechno to šlo do prd..e.
--

        Tento e-mail neobsahuje VIRY,
jelikož nepocházi z prostředí systemu M$ Windows!!!