SNMP pořadí rozhraní

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Březen 20 19:50:51 CET 2003

Zdenek Havrlik wrote:
: Dobrý den...
:
: Nám jenom takovej dotázeček, dělal jsem statistiku traficu na rozhraních a po
: odebrání disku z raid0  pole a ještě aktualizací kernelu (RHL 7.3 , z
: 2.4.18-24.7.x na 2.4.18-27.7.x) se mi v SNMP proházeli síťová rozhraní...
: Puvodni přiřazení bylo :
: lo-- 1
: bond0-- 2
: eth0-- 3
: eth1-- 4
: eth2-- 5
: eth3-- 6
:
: Po události:
: lo-- 1
: bond0-- 5
: eth0-- 2
: eth1-- 3
: eth2-- 4
: eth3-- 6
:
: eth0,1,2 jsou realtec, eth3 je 3c900
:
: Ví někdo co určuje v snmp pořadí rozhraní? Nebo po každý sebemenší změně mám
: kontrolovat pulku systemu jestli to funguje jako předtim ???

	Je treba mit MRTG nastavene tak, aby dohledavalo ID rozhrani
podle jmena a neslo jen rovnou na to ID. To se udela tak, ze do
Target[] napisete neco jako \eth0:komunita na stroj (nebo tak nejak).
Non-MRTG aplikace byste mel psat/nastavovat obdobne. I na jinych
typech HW (treba routery Cisco) neni ID rozhrani v SNMP nic prilis
statickeho.

-Yenya

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|