Anti spam filtr pro sendmail

Čtvrtek Březen 20 22:03:11 CET 2003

On Thu, Mar 20, 2003 at 05:22:19PM +0100, Pavel Kraus wrote:

> Muzu se zeptat na detaily? Ja jsem to sice take v debianu bezproblemove
> nainstaloval, ale pak jsem to zase odinstaloval, protoze jsem nepochopil, jak
> to nastavit.
>
> Muj problem byl asi v tom, ze jediny zpusob, ktery znam, je prohnat maily
> spamassassinem v ramci dorucovani do schranky, ovsem stroj, na ktery jsem to
> chtel dat, sedi v DMZ a predava postu mezi internetem a Exchangi ve vnitrni
> siti.

Doporucuji pouzit milter plugin do spamassassinu, protoze pak je
trivialni modifikovat i prochazejici maily. Milter rozhrani je prave k
tomu urceno. Zkuste si precist clanek na Linuxzone, dokumentaci k tomu
pluginu a vyzkousejte to.

Pokud byste chtel pachat harakiri a filtrovat pres dorucovaci externi
program maily, ktere maji prochazet skrz, pak vezte ze to jde :-) Ale
nedelejte to. To uz spise zvolte jiny MTA (kde k tomu budete mit treba
jasnejsi dokumentaci).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz