Anti spam filtr pro sendmail

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Pátek Březen 21 13:25:21 CET 2003

On 20 Mar 2003 at 22:03, Milan Kerslager wrote:

> Doporucuji pouzit milter plugin do spamassassinu, protoze pak je
> trivialni modifikovat i prochazejici maily. Milter rozhrani je prave k
> tomu urceno. Zkuste si precist clanek na Linuxzone, dokumentaci k tomu
> pluginu a vyzkousejte to.

Hmm, nedoslo mi, ze by tu mohl hrat roli typ MTA. Ja to mam na postfixu...

I zatal jsem zuby, sebral odvahu, pouzil google a nasel tohle:
http://www.geocities.com/scottlhenderson/spamfilter.html

Takze az si to prectu, tak problem snad vyresim ;-)

> Pokud byste chtel pachat harakiri a filtrovat pres dorucovaci externi
> program maily, ktere maji prochazet skrz, pak vezte ze to jde :-) Ale

Neverim tomu, ze lze zaroven pachat harakiri a filtrovat emaily. Je to pry
dost bolestiva smrt a to cloveku urcite narusi soustredeni...

Ale diky za postrceni.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F