umount pri shutdown

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Březen 20 22:51:03 CET 2003

>Ak vas zaujima ako sa sprava vlastne zvysok systemu, tak tak ako ked v
>nom bezi jeden proces, ktory nic nerobi. Ak si nezrusite routrovacie
>tabulky, pravidl paketfiltra ... (pripadne dalse tabluky jadra) pred tym
>nez vykonate halt, tak Vam masia bude v halte normalne routrovat ...

Velice diky, skutecne mi slo mimo jine o BusyBox, init a kernel panic
pri haltu.
Vypada to na chybu busyboxiho initu... Psal jsem o tom v prispevu "busybox
& halt (long)", nikdo se ale na to zajimave tema nechytl :-).

Delam si minidistribuci pro wlan router - s cilem nejen mit router ale
hlavne si
doplnit ty vedomosti, ktere mi schazeji. K tomu jste mi pomohl, dik.
Pokud byste
mel jeste nejaky komentar k tomu zminovanemu prispevku, uvitam jej.
Stale totiz
nechapu, proc ten halt skonci panikou, kdyz by ve skutecnosti melo init
zustat
ve smycce (viz. citovany prispevek).

S pranim klidne noci
-- OldFrog.