Zprovozneni SCSI

Mirek Novak mirek.novak na auto.cz
Pátek Březen 21 08:23:21 CET 2003

Jarda Mikulík wrote:

> A moduly pro SCSI disky mate natazene?
>
>     Jarda

Zdravim,
to jsem nepochopil, mate na mysli modul pro kazdy disk zvlast? Nebo
nejaky modul pro scsi disky jako druh zarizeni?
Muj problem bude asi nekde jinde v /proc/devices se mi neobjevuje
blokove zarizeni 8 sd, byt se pri startu radic najde a KUDZU si
prinstalovalo i disky, kazdy zvlast. Kdyz jsem zkusil zarizeni sd a sda
a sdb vytvorit pomoci mknod, napsalo mi to ze zarizeni jiz existuji ale
/dev/MAKEDEV nevypise zadnou hlasku pouze "neco" provadi cca 2 sekundy
ale pak skonci bezeslov. Tak uz nevim kudy kam :(

--
Mirek Novak
Anima Publishers, s.r.o.

tel/fax: +420577219132