Zprovozneni SCSI

Pátek Březen 21 09:13:26 CET 2003

Mirek Novak píše:
> Zdravim,
> to jsem nepochopil, mate na mysli modul pro kazdy disk zvlast? Nebo
> nejaky modul pro scsi disky jako druh zarizeni?
> Muj problem bude asi nekde jinde v /proc/devices se mi neobjevuje
> blokove zarizeni 8 sd, byt se pri startu radic najde a KUDZU si
> prinstalovalo i disky, kazdy zvlast. Kdyz jsem zkusil zarizeni sd a sda
> a sdb vytvorit pomoci mknod, napsalo mi to ze zarizeni jiz existuji ale
> /dev/MAKEDEV nevypise zadnou hlasku pouze "neco" provadi cca 2 sekundy
> ale pak skonci bezeslov. Tak uz nevim kudy kam :(
	Popisujte situaci exaktněji, takhle vám možná nikdo nerozumí. Pokud
nemáte v /proc/devices sd, opravdu to znamená, že není natažený modul,
co vám řekne lsmod? Předpokládám, že je to běžné modulární jádro, tak jestli
ve výpisu chybí sd_mod, scsi_mod a aic7xxx (nebo jaký to máte řadič), nemáte
se k diskům jak dostat. Máte v /etc/modules.conf tento řádek?
alias scsi_hostadapter aic7xxx
Generují se vždy po startu závislosti mezi moduly?
Speciální soubory nejspíš máte, což ověříte třeba takto:
ls -l /dev/sd[ab][1-4]