RedHat 7.0 a kernel 2.4.x

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pátek Březen 21 10:58:33 CET 2003

Nazdar přátelé,

dostal jsem se teď k jednomu stroji, který slouží jako router a NAT
pro malou lokální síť. P133/32MB RAM/4GB HDD s PCMCIA ORiNOCO. Našel
jsem v něm RH 7.0, jádro 2.2.16 a firewall v žalostném stavu (spíše
router).

Chtěl bych do něj vrazit jádro 2.4.x, ale pro verzi RH 7.0 jsem našel
pouze jádra RH 2.2.x. Pro verzi RH 7.1 jsem však našel jádro 2.4.18,
které by se mi pro můj účel hodilo. Chci na něm totiž rozjet iptables,
aby ten firewall měl alespoň nějakou funkci.

Je vhodné do RH 7.0 vrazit naostro jádro 2.4.18 a iptables z RH 7.1
nebo bude jednodušší tam rovnou dát novější distribuci a tu teprve
updatovat? Chci to provést bez modifikace hardware.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz