RedHat 7.0 a kernel 2.4.x

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Březen 21 17:37:54 CET 2003

Ing. Vlastimil Pospíchal wrote:
: Nazdar přátelé,
:
: dostal jsem se teď k jednomu stroji, který slouží jako router a NAT
: pro malou lokální síť. P133/32MB RAM/4GB HDD s PCMCIA ORiNOCO. Našel
: jsem v něm RH 7.0, jádro 2.2.16 a firewall v žalostném stavu (spíše
: router).
:
: Chtěl bych do něj vrazit jádro 2.4.x, ale pro verzi RH 7.0 jsem našel
: pouze jádra RH 2.2.x. Pro verzi RH 7.1 jsem však našel jádro 2.4.18,
: které by se mi pro můj účel hodilo. Chci na něm totiž rozjet iptables,
: aby ten firewall měl alespoň nějakou funkci.
:
: Je vhodné do RH 7.0 vrazit naostro jádro 2.4.18 a iptables z RH 7.1
: nebo bude jednodušší tam rovnou dát novější distribuci a tu teprve
: updatovat? Chci to provést bez modifikace hardware.

	Jeste zalezi na tom, jestli si jadro kompilujete sam nebo
chcete mit to distribucni. Treba na ftp.linux.cz je neco co puvodne
bylo RedHatem 7.0 (s ruznymi updaty) a vlastni zkompilovane jadro rady 2.4.
Problemy s prechodem tusim nebyly (mozna potrebujete nove modutils a urcite
pppd, pokud pouzivate PPP). Ja jsem tam oproti distribuci jeste daval
LVM-tools pro jadra 2.4.

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|