VYRESENO, zucastnemym diky: Zprovozneni SCSI

Mirek Novak mirek.novak na auto.cz
Pátek Březen 21 09:46:30 CET 2003

Zdenek Pytela wrote:

> 	Popisujte situaci exaktněji, takhle vám možná nikdo nerozumí. Pokud
> nemáte v /proc/devices sd, opravdu to znamená, že není natažený modul,
> co vám řekne lsmod? Předpokládám, že je to běžné modulární jádro, tak jestli
> ve výpisu chybí sd_mod, scsi_mod a aic7xxx (nebo jaký to máte řadič), nemáte
> se k diskům jak dostat. Máte v /etc/modules.conf tento řádek?
> alias scsi_hostadapter aic7xxx
> Generují se vždy po startu závislosti mezi moduly?
> Speciální soubory nejspíš máte, což ověříte třeba takto:
> ls -l /dev/sd[ab][1-4]

Zdravim,
problem je jiz vyresen, nicmene kdybyste si precetl cely thread,
dozvedel byste se vice :) , napriklad ze podpora pro radic byla
zakompilovana primo do jadra. Problem byl v modulu sd_mod - pri
prohlizeni logu jsem nepostrehl chybovou hlasku o "unresolved symbols" v
sd_mod - rekompilaci jadra s zakompilovanim _vsech_ potrebnych modulu se
problem vyresil.
Diky za pomoc.

--
Mirek Novak