RH8 software RAID

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Pátek Březen 21 14:05:28 CET 2003

On 21 Mar 2003, 10:53, Jaroslav Lukesh wrote:

> Jo, nabootuje. Teda aspon SCSI disky, na IDE jsem raid jeste nikdy
> nedelal. To co popisujete bylo nutne u raidtools-0.5x, kdyz jsem videl
> co umi raidtools-0.9 tak jsem se malem zblaznil radosti. Fakt se to
> chova uplne transparentne jako Novellacky raid. Raidtools-05 jsem umel
> na pozadani sejmout tak, ze uz nesel rozchodit jinak, nez smazanim a
> znovuvytvorenim, tak jsem vseobecne nedoporucval k nasazeni SW raid.
> Jak ale byl 0.9, tak je to uplne neco jineho, je to uz fakt skoro jako
> HW raid.

Podle me to u IDE tak jednoduche nebude. I kdyz dneska biosy maji
nastavitelne poradi bootovani, takze to nakonec vlastne taky pujde.

Lilo tedy zapise na oba disky stejny MBR. Coz grub neumi. Ale preci
neni problem provest to rucne uz pri instalaci grubu. Tedy
nainstalovat ho na oba disky v poli. Tim se musi dosahnout stejneho
stavu jako u lila.

Zdravim/Regards

     Vladimir Smelhaus