Potíže s přílohou v Mozille

Peter Cernoch pcernoch na volny.cz
Pátek Březen 21 14:20:03 CET 2003

> používám poštu Mozilly 1.2.1 pod Windows, vše fungovalo bezvadně až do
> doby, kdy jsem sem se nainstalovat 1.3. V náhledu zprávy mi zmizela
> lišta s přiloženými soubory a ani návrat k původní verzi nepomohl. Teď
> se nemohu k přílohám vůbec dostat, přitom tam fyzicky jsou (přeposlání
> do jiného klienta). Zároveň nemůže po odistalaci všechno smazat a
> naistalovat znovu, nechci spřijít o starou poštu.

Stalo se mi totez.
Jedine reseni je vymazat KONFIGURACNI soubory (ne postu)
z adresare mozilla a znovu zalozit schranku.
Do ni si pak muzete zkopirovat soubory s postou - vse
se nacte (ja si napr. takto zalohuji postu nebo ji prenasim
na svuj pocitac doma, funguje to bez problemu i mezi
systemy win-lin).
(Tip: cestu k mailboxu si po zalozeni uctu nastavte
nekam jinam nez je standardni konf. adresar a soubory
tam pak presunte , rovnez soubor s oblibenymi polozkami
umistete jinam a pouzijte symbolicky link.
Vsechny instance mozilly (prohlizec, mail klient,...) je ale nutne
ukoncit, jinak se nova konfigurace nenacte.)

Bohuzel, problem byl se seznamem adres.
To se mi nepodarilo vyresit a soubor se mi podarilo
nejak narusit.
Takze doporucuji (!!!) take vyexportovat adresar do nejakeho
vhodneho formatu a pak jej po znovunakonfigurovani zase nacist.

Petr