mplayer a newbie

Sumpich, Petr PSumpich na elinkx.cz
Pátek Březen 21 14:27:15 CET 2003

Instaloval jsem rpm balicky v package manageru na KDE (common, gui a skin).
Co ted? Kdyz pustim neco tak se exekuje ten minuly mplayer ne ten novy. Ja
vim, ze se otazka posunula, ale zkuste zodpovedet, je to krok za krokem. V
ikonach jej nenajdu, jak ted spoustet filmy?

-----Original Message-----
From: Zdenek Pizl [mailto:z.p na linux-cd.cz]
Sent: 21. března 2003 13:50
To: linux na linux.cz
Subject: Re: mplayer a newbie

On Friday 21 of March 2003 13:39, you wrote:
> Karta / SiS6300 na notebooku, GUI Accelerator+3D,
> Ulozil jsem to co mate v configu / deje se nemlich to same, ech to je
> nahouby. Xine se mi zase cykli - chce kodek a pritom mi oznami ze nema gui
> a nemuze pokracovat a opacne :-).

podivejte se na www.mplayerhq.hu do dokumentace, zda-li je tahle karta
podporovana a jak.

Ve Vasem pripade bych vyhodil xmga. Pokud to mate z CVS, tak chybi ffmpeg
kodeky. Stahnete si rc5, je dobra, CVS verze neni pro Vas ;o)

Taky Vam asi chybi skin pro GUI. Ke stahnuti i s instrukcemi jak
nainstalovat
na zminene domovske strance mplayeru ...
--
z.p.