mplayer a newbie

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Březen 21 14:51:00 CET 2003

On Friday 21 of March 2003 14:27, you wrote:
> Instaloval jsem rpm balicky v package manageru na KDE (common, gui a skin).
> Co ted? Kdyz pustim neco tak se exekuje ten minuly mplayer ne ten novy. Ja
> vim, ze se otazka posunula, ale zkuste zodpovedet, je to krok za krokem. V
> ikonach jej nenajdu, jak ted spoustet filmy?

vezmeme to tedy poporadku.

- predpokladam, ze stale jeste pracujete jako root
- smazte tu CVS instalaci mplayeru
- smazte v /root/.mplayer/gui.*
- ponechte tam jen soubor config

- mplayer nainstalovany z rpm balicku bude zrejme v /usr/bin. Muzete to
zjistit pomoci prikazu 'rpm -ql mplayer-common', pokud se tak ten balik
jmenuje. To vypise obsah to balicku.
- Predpokladam, ze /usr/bin/gmplayer spusti GUI mplayer
- voila - melo by to fungovat ...

--
z.p.