mplayer a newbie

Sumpich, Petr PSumpich na elinkx.cz
Pátek Březen 21 15:57:12 CET 2003

2 hodiny jsem stravil preinstalaci - balicky mrznou, nedaji se pak ani
vykillit, rozhod jsem se smazat co vim, kde je, protoze "mazani
instalovanych programu" nikde v linuxovych manualech nemuzu najit. Je to
fajn stravit cely den tim, ze se snazim udelat jednoduchou vec instalovat
mplayer a kodeky.

NEjde to panove, diky pane Pizl, jsem smireny s tim, ze svuj novy pocitac
proste vyuziji jen na praci, ze na linuxu nemaji filmy co delat.
Procetl jsem 4 manualy, 2 navody a je to k nicemu - ano stahl jsem sit u rc5
verzi a znovu ji instalnul, smazal /root/.mplayer/config, porad se mi hlasi
stary mplayer.

Vzdavam to, ale diky za snahu. Zlate windowsy - bsplayer a kodeky za 3
minuty hotovo.

P.

-----Original Message-----
From: Zdenek Pizl [mailto:z.p na linux-cd.cz]
Sent: 21. března 2003 14:51
To: linux na linux.cz
Subject: Re: mplayer a newbie

On Friday 21 of March 2003 14:27, you wrote:
> Instaloval jsem rpm balicky v package manageru na KDE (common, gui a
skin).
> Co ted? Kdyz pustim neco tak se exekuje ten minuly mplayer ne ten novy. Ja
> vim, ze se otazka posunula, ale zkuste zodpovedet, je to krok za krokem. V
> ikonach jej nenajdu, jak ted spoustet filmy?

vezmeme to tedy poporadku.

- predpokladam, ze stale jeste pracujete jako root
- smazte tu CVS instalaci mplayeru
- smazte v /root/.mplayer/gui.*
- ponechte tam jen soubor config

- mplayer nainstalovany z rpm balicku bude zrejme v /usr/bin. Muzete to
zjistit pomoci prikazu 'rpm -ql mplayer-common', pokud se tak ten balik
jmenuje. To vypise obsah to balicku.
- Predpokladam, ze /usr/bin/gmplayer spusti GUI mplayer
- voila - melo by to fungovat ...