mplayer a newbie

Pátek Březen 21 17:00:56 CET 2003

On Fri, Mar 21, 2003 at 03:57:12PM +0100, Sumpich, Petr wrote:
> 2 hodiny jsem stravil preinstalaci - balicky mrznou, nedaji se pak ani
> vykillit, rozhod jsem se smazat co vim, kde je, protoze "mazani
> instalovanych programu" nikde v linuxovych manualech nemuzu najit. Je to
> fajn stravit cely den tim, ze se snazim udelat jednoduchou vec instalovat
> mplayer a kodeky.
>
> NEjde to panove, diky pane Pizl, jsem smireny s tim, ze svuj novy pocitac
> proste vyuziji jen na praci, ze na linuxu nemaji filmy co delat.
> Procetl jsem 4 manualy, 2 navody a je to k nicemu - ano stahl jsem sit u rc5
> [...]

Co zahlasi 'which mplayer'
Spustate ten spravny?
Co tak ho skusit spustit pomocou uplnej cesty (neviem, kde je
instalovany).

mplayer som kompiloval niekolko krat a zatial som s tym nemal problem.
Ak ho chcete zmazat, tak by sa mal nachadzat v /usr/local/bin (binarky)
v /usr/local/lib/mplayer (dynamicke kniznice) /usr/local/share/mplayer
(ostatne veci). Pripadne este lokalne konfiguraky v $HOME/.mplayer

pouzil som svatu trojicu:
./configure
	(-potom som spontroloval vo vypise, ci nasiel vsetko co som
	chcel. Pripadne som pridal nejake prepinace, aby som mu povedal,
	kde to hladat.)
make
su -c 'make install'
	(-predsa len pod root-om by sa nemalo pracovat.)

Pracujem na Debian Sarge, niektore veci sa mozu v drobnostiach
odlisovat.