RedHat 7.0 a kernel 2.4.x

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Březen 21 19:41:36 CET 2003

Dne pá 21. březen 2003 18:52 jste napsal(a):

> Jádro si chci zkompilovat ze zdrojáků 2.4.18, které jsem našel na FTP
> v adresáři se zdrojáky RH 7.1, protože v adresáři RH 7.0 byla jen jádra
> 2.2.x. Když k tomu přihodím zmíněné modutils a moduly pro PCMCIA ORiNOCO
> (wavelan2_cs, ds, i82365 a pcmcia_core), tak to snad bude chodit. Možná
> kernel spatlám jako monolit bez modulů a obejdu se tak bez modutils.
>
> S RedHatem nemám moc zkušeností, chtěl jsem jen vědět, jestli se nebude
> zbytek systému vztekat, že má jádro z novější řady. Zřejmě ne. Díky.
>
> Kit

Proč by se měl vztekat :-( Já mám třeba  RH8.0 a jádro 2.4.20 normální :-)
(Jinak cpal jsem i do RH 6.2 jádra řady 2.4.x) :-)

jediný problém může být se závislostmi, nové modutils, iptables a další
navazující knihovny podle toho co tam máte. (ppd atd....)

Pro vás asy bude nejednoduší sehnat si RH7.3 a provést upgrade, anebo jenom
nějaké balíčky z RH7.3 .
Jádro můžete použít jakékoliv, prostě se kouknout jaké verze programů jádro
potřebuje.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |