RedHat 7.0 a kernel 2.4.x

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pátek Březen 21 18:52:05 CET 2003

On Fri, Mar 21, 2003 at 05:37:54PM +0100, Jan Kasprzak wrote:
> Ing. Vlastimil Pospíchal wrote:
> : dostal jsem se teď k jednomu stroji, který slouží jako router a NAT
> : pro malou lokální síť. P133/32MB RAM/4GB HDD s PCMCIA ORiNOCO. Našel
> : jsem v něm RH 7.0, jádro 2.2.16 a firewall v žalostném stavu (spíše
> : router).
> :
> : Chtěl bych do něj vrazit jádro 2.4.x, ale pro verzi RH 7.0 jsem našel
> : pouze jádra RH 2.2.x. Pro verzi RH 7.1 jsem však našel jádro 2.4.18,
> : které by se mi pro můj účel hodilo. Chci na něm totiž rozjet iptables,
> : aby ten firewall měl alespoň nějakou funkci.
> [...]

Jádro si chci zkompilovat ze zdrojáků 2.4.18, které jsem našel na FTP
v adresáři se zdrojáky RH 7.1, protože v adresáři RH 7.0 byla jen jádra
2.2.x. Když k tomu přihodím zmíněné modutils a moduly pro PCMCIA ORiNOCO
(wavelan2_cs, ds, i82365 a pcmcia_core), tak to snad bude chodit. Možná
kernel spatlám jako monolit bez modulů a obejdu se tak bez modutils.

S RedHatem nemám moc zkušeností, chtěl jsem jen vědět, jestli se nebude
zbytek systému vztekat, že má jádro z novější řady. Zřejmě ne. Díky.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz