zprovozneni PHP a Apache

Richard Holas konve na holasi.net
Sobota Březen 22 08:32:17 CET 2003

Richard Holas wrote:
> Zdravim,
>
> tohle vsechno vim a uz jsem to udelal. Nefunguje to, Mozilla se mi to
> pokousi stahovat.
>
> Prave kompiluju MySQL, pak nainstaluju PHP a Apache znovu podle jednoho
> tutorialu. Pokud se mi to nepodari rozchodit, ozvu se (zrejme totalne
> zoufaly) znovu...

Zdravim,

tak jsem doinstaloval, spustil apache (stejnym zpusobem jako predtim) a
mozilla mi pri zadani <http://localhost/> rekne jen "The connection was
refused when attempting to contact localhost."

Takze jsem pokrocil zpet. Podotykam, ze jsem k tomu dospel uz pred par
dny, pak jsem nemel cas a znovu jsem to zkusil dnes. (btw jak se
korektne odinstalovava apache?)

Nebyla by nejaka rada? Nechce se mi spoustet windows kvuli apache
(pripada mi to pritazene za ples...)

Diky za pomoc

--
Richard Holas