zprovozneni PHP a Apache

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Březen 22 09:17:24 CET 2003

Dne so 22. březen 2003 08:32 jste napsal(a):

> Zdravim,
>
> tak jsem doinstaloval, spustil apache (stejnym zpusobem jako predtim) a
> mozilla mi pri zadani <http://localhost/> rekne jen "The connection was
> refused when attempting to contact localhost."

Taková blbost jaký máte název toho serveru ?
Používáte DNS ?
Máte v /etc/hosts skutečně localhost na adresu 127.0.0.1 atd....

Jednoduše skuste zadat přímo http://127.0.0.1 :-)

> Takze jsem pokrocil zpet. Podotykam, ze jsem k tomu dospel uz pred par
> dny, pak jsem nemel cas a znovu jsem to zkusil dnes. (btw jak se
> korektne odinstalovava apache?)

Jednoduše:

1.) rpm -e baliček
2.) make uninstall v zdrojácích apacha
3.) rm soubory apacha :-)

Spíš by jste se měl zajímat jak ho pořádně nainstalovat a spustit :-)

V první řadě zjistěte zda běží tj něco takového jako

[petr na soban ~]$ ps -A | grep httpd
  548 ?        00:00:00 httpd
  615 ?        00:00:00 httpd
  616 ?        00:00:00 httpd
  617 ?        00:00:00 httpd

Potom třeba taky skusit se připojit na ten PC pomocí http://127.0.0.1 to by
mělo fungovat vždy pokud nemáte něco dost hrubě nastavené.

Taky třeba skontrolovat konfigurační soubory jaké tam máte zda nepoužíváte
staré nějaké po jiné nepovedené instalaci, práva přístupu k souborům co
apache potřebuje, zda máte všechny potřebné moduly apacha, zda se načetly
atd....

PS. Jinak co vám zase přesně nejde ??? Jinak si kupte třeba knihu "Apache
příručka správce www serveru" www.knihy.cpress.cz

PS2. Mám RH8.0 a server nainstalován z balíčků + php a vše funguje jak má po
nastavení konfigurace apacha a php "httpd.conf", "php.ini".

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |