zprovozneni PHP a Apache

Richard Holas konve na holasi.net
Sobota Březen 22 10:34:22 CET 2003

Petr Šobáň wrote:
> Funguje síť ping 127.0.0.1 ?

ANO!!!

> A běží vám ten apache na portu 80 ??? Pokud ne tak http://127.0.0.1:port
>
> Jinak že skoušíte něco nového je sice chválihodné, ale proč rušíte tu
> distribuci kterou znáte a snažíte se o nějaké nesmysly v jiné distribuci ??

Ja netvrdim, ze tu distribuci znam! Proste v MDK mi apache s php jeli,
protoze naklikat neco v konfiguracnim okne - "chcete apache?" klik
"chcete php?" klik - neni problem, ale moc se toho nedozvim. protoze to
je pocitac, na kterem to nemusi jet (i kdyz chci, aby to jelo, protoze
delam stranky...) trosku to podrizuju tomu neco se naucit pred tim mit
to hned a jednoduse

> Nejdříve si tedy pohrajte s tou co znáte a tam dělejte pokusy překládejte
> vlastní programy a až poznáte principy tak se můžete pustit do úplně jiné
> distribuce.

diky za radu, ale ne, chci se naucit jak to funguje, ale chci se to
naucit v jine nez puvodni distribuci. vim, ze to bude bolet, ale fakt si
myslim, ze az se do toho dostanu, budu stastnejsi...

--
Richard Holas
risa na holasi.net