zprovozneni PHP a Apache

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Březen 22 10:26:00 CET 2003

Dne so 22. březen 2003 10:13 jste napsal(a):
> vpisovano

> stejny vysledek :-(

Funguje síť ping 127.0.0.1 ?
A běží vám ten apache na portu 80 ??? Pokud ne tak http://127.0.0.1:port

Jinak že skoušíte něco nového je sice chválihodné, ale proč rušíte tu
distribuci kterou znáte a snažíte se o nějaké nesmysly v jiné distribuci ??
Nejdříve si tedy pohrajte s tou co znáte a tam dělejte pokusy překládejte
vlastní programy a až poznáte principy tak se můžete pustit do úplně jiné
distribuce.
Taky si tam můžete skontrolovat konfiguráky ty co jsem přeložil a to co je v
distribuci v balíčku :-)))

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |