TTF pisma v Debian Woody

Peter Luciak luciak na creon.profinet.sk
Neděle Březen 23 09:50:47 CET 2003

On Sat, Mar 22, 2003 at 11:53:20PM +0100, Marek Turnovec wrote:
> Dobry den,
>
> rad bych se zeptal, jaky je nejaky korektni a cisty zpusob instalace
> TTF fontu pod Debianem Woody...

	apt-get install msttcorefonts

> V Red Hatu stacilo nekam nakopirovat, pres ttmkfdir (nebo tak nejak)
> vygenerovat dva soubory, pridat nejake cesty Xserveru a bylo.

	Toto stiahne fonty z webu Mrkvosrotu, nainstaluje do
/usr/share/fonts/truetype. Potom nezabudnite pridat tento riadok do
konfiguraku X [font] serveru, aby ich nasiel.

> Z dokumentace k defome jsem to nejak nepochopil. Na internetu jsem se
> taky snazil hledat, ale nejak neuspesne.

	V Debiane sa casto oplati urobit "apt-cache search", co prehlada
popisy vsetkych balikov. Napriklad "apt-cache search truetype fonts" vyhodi
dalsich potencialnych kandidatov...

bye,
c.
--
Peter `cuco' Luciak
http://countx.host.sk/pubkey

If you can't finish your work in 24 hours, work at night.
                                             -- Dilbert