TTF pisma v Debian Woody

Marek Turnovec mat na razdva.cz
Neděle Březen 23 13:08:56 CET 2003

>         apt-get install msttcorefonts

Diky za snahu pomoct, ale tohle je dobre leda tak na instalaci
Microsoft Core Web Fonts. Ja ale myslel TTF fonty obecne...

>         Toto stiahne fonty z webu Mrkvosrotu, nainstaluje do
> /usr/share/fonts/truetype. Potom nezabudnite pridat tento riadok do
> konfiguraku X [font] serveru, aby ich nasiel.

Nestahne. Uz je to asi pul roku, co Microsoft tyto fonty z webu
stahnul.

>         V Debiane sa casto oplati urobit "apt-cache search", co prehlada
> popisy vsetkych balikov. Napriklad "apt-cache search truetype fonts" vyhodi
> dalsich potencialnych kandidatov...

Diky, tohle jsem neznal. I kdyz zatim to vypada, ze muj puvodni
problem to neresi.

Marek Turnovec

--
mailto:mat na iol.cz