TTF pisma v Debian Woody

Marek Turnovec mat na razdva.cz
Neděle Březen 23 14:17:30 CET 2003

> Dobry den,
> instalovani ttf fontu, treba tech z windows je popsano na
> http://linuxdesktop.kn.vutbr.cz.

> Je to trochu nase reklama, ale jinak bych to tu jen opisoval :)

Tyhle stranky ja znam, mimo jine i z nich jsem se kdysi ucil, jak
fonty nainstalovat treba v Red Hatu. Ale neresi to muj puvodni dotaz -
jak to ciste udelat v Debianu pomoci DEFOMA (Debian Font Manager). Te
se ty nove fonty maji nejak predhodit a ona uz se zase naopak postara
o to, aby byly pristupne ve vsech dalsich programech, ktere je muzou
vyuzit (tedy treba nejen XFree, ale i AbiWord, ktery k nim myslim leze
nejak jinak)... Prosim prectete si priste cely dotaz, nebo jeste lepe
cely thread, nez odpovite...

Marek Turnovec

--
mailto:mat na iol.cz