TTF pisma v Debian Woody

Peter Luciak luciak na creon.profinet.sk
Neděle Březen 23 15:24:32 CET 2003

On Sun, Mar 23, 2003 at 02:17:30PM +0100, Marek Turnovec wrote:
> Tyhle stranky ja znam, mimo jine i z nich jsem se kdysi ucil, jak
> fonty nainstalovat treba v Red Hatu. Ale neresi to muj puvodni dotaz -
> jak to ciste udelat v Debianu pomoci DEFOMA (Debian Font Manager). Te
> se ty nove fonty maji nejak predhodit a ona uz se zase naopak postara
> o to, aby byly pristupne ve vsech dalsich programech, ktere je muzou
> vyuzit (tedy treba nejen XFree, ale i AbiWord, ktery k nim myslim leze
> nejak jinak)... Prosim prectete si priste cely dotaz, nebo jeste lepe
> cely thread, nez odpovite...

	Aha.. uhm, tak sorry ;( Pravdupovediac som doteraz celkom nepochopil
vzajomnu interakciu programov ako defoma, xfs, fontconfig a podobne, tagze
az pridete na nejake prevratne objavy tak sem napiste :)

bye,
c.
--
Peter `cuco' Luciak
http://countx.host.sk/pubkey

When you look into the abyss, the abyss looks into you.
                                             -- F. Nietzsche