TTF pisma v Debian Woody

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 24 07:30:54 CET 2003

> Diky za snahu pomoct, ale tohle je dobre leda tak na instalaci
> Microsoft Core Web Fonts. Ja ale myslel TTF fonty obecne...

V debianu je balik ttf-commercial, jehoz popis tvrdi toto:

Install or share some commercial TrueType fonts with windows. This package
is for sharing commercial TrueType fonts with windows. But, also it should
be used to install fonts from CD-ROM. This package does not contain any
fonts. You need to mount the commercial font CD-ROM or windows
partition(if you already installed fonts to windows) before install this
package.

Predhodite mu adresar s truetype fonty a on je nainstaluje. Obavam se
ovsem, ze nic jineho nez vyrobu fonts.dir a fonts.scale (pres mkttfdir)
nedela. Nabidne moznost zkopirovani nebo zasymlinkovani souboru.

-- Honza Houstek