TTF pisma v Debian Woody

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Březen 24 16:50:17 CET 2003

On Mon, Mar 24, 2003 at 07:30:54AM +0100, Jan Houstek wrote:

> V debianu je balik ttf-commercial, jehoz popis tvrdi toto:
>
> Install or share some commercial TrueType fonts with windows. This package
> is for sharing commercial TrueType fonts with windows. But, also it should
> be used to install fonts from CD-ROM. This package does not contain any
> fonts. You need to mount the commercial font CD-ROM or windows
> partition(if you already installed fonts to windows) before install this
> package.
>
> Predhodite mu adresar s truetype fonty a on je nainstaluje. Obavam se
> [...]

No to je konecne ono! Uz jsem to sem chtel napsat, ale jak vidim tak jsi
me predbehl ;-). Je to uplne trivialni zalezitost. Staci vsechny
fonty .ttf nacpat do jednoho adresare a pak napsat
apt-get install ttf-commercial

Je nutne restartovat minimalne xfs. Moc jsem se s tim nebabral a
restartnul jsem rovnou cela X window. Verdana je skutecne fajn font pro
mozillu ;-).

-- Dalibor Straka