zpristupneni netu v RH 6.2

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Březen 24 08:21:38 CET 2003

Dne ne 23. březen 2003 20:42 jste napsal(a):
> Posilam help uz dlouho a jste jediny kdo mu  venoval pozornost
> mozna by jste mi mohl pomoct s nastavenim netu na RH6.2 - route a maskarada
> server P180/64Mb , vyssi verzi uz po skusenostech tam nedostanu
>
> Díky roman

Přečetl jste si dokumentaci, prošel jste ty odkazy co vám poradily v
konferenci ?

Co přesně vám nechodí, co nejde jakou chybu to vypíše atd....

Jak už jsem psal na blbosti vám nikdo nebude odpovídat křišťálové koule
nemáme.

NEJDŘÍVE SI PŘEČTĚTE NĚCO O LINUXU PROSKOUMEJTE NÁVODY A POTOM KDYŽ TO
NEPOMŮŽE SE PTEJTE NA KONKRÉTNÍ VĚCI A HROMADA LIDÍ VÁM POMŮŽE.

ANEBO POKUD JSTE TAK BLBÝ TAK SI NĚKOHO NAJMĚTE A ZAPLAŤTE AŤ VÁM TO
ZPROVOZNÍ!

Pokud další dotazy nebudou trochu smysluplné poputují do > /dev/null
pro neznalé budou automaticky mazány.

PS. pro maškarádu hledejte ipchains
man ipchains
Routování
man route + jeho povolení echo "1" > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |