logrotate a postrotate (datum v nazve log.gz)

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Březen 24 10:51:57 CET 2003

Zdravim,

pokusam sa donutit logrotate k tomu, aby rotovane gzipovane logy
oznacoval v nazve suboru aj datumom, dari sa mi to tymto sposobom:

/var/log/mail.log {
   rotate 120
   daily
   missingok
   notifempty
   nocompress
   postrotate
        mv /var/log/mail.log.1 /var/log/mail.log.$(date --date=yesterday +%Y-%m-%d)
        gzip -9 /var/log/mail.log.$(date --date=yesterday +%Y-%m-%d)
   endscript
}

po rotovani logu by mal byt vysledok takyto:
mail.log.2003-03-23.gz

volbu compress som zmenil na nocompress z toho dovodu, ze volba compress
hlada subor mail.log.1, ktory tam uz nie je

nazov logu s paramaterom date --date=yesterday je tam preto, lebo
cron.daily logrotate sa spusta minutu po polnoci a v subore su vlastne
logy za predchadzajuci den ...

snazim sa tento sposob prace nejak zjednodusit, aby som nemusel vsetky
podobne pravidla siahodlho vypisovat - existuje teda nejake rozsirenie
logrotate alebo nejaky podobny program, ktory to riesi nejak
elegantnejsie a jednoduchsie?

principialne mi stci aj taketo riesenie, ale budem rad, ak sa so mnou
podelite o svoje skusenosti, navrhy, tipy a triky ;-)

dakujem

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE