Jak zjistit ip aresu

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 24 13:59:50 CET 2003

> Pokud mate nejaky sitovy interface ruzny od loopbacku, tak by to 127.0.0.1
> opravdu vracet nemelo. Hadam, ze chyba v /etc/hosts, konkretne ze tam mate
> u adresy 127.0.0.1 pripsane i sve hostname, nejen localhost.
>
> Asi nejrozumnejsi nastaveni /etc/hosts je:
>
> 127.0.0.1	localhost
> 1.2.3.4		hostname.domainname hostname

No, pokud zijete na DHCP, tak to neni zrovna prakticke. Ja osobne mam
127.0.0.1 localhost hostname
pritom hostname.domainname resolvuju normalne pres DNS a nijak mi nevadi,
ze samotne hostname je loopback, vlastne mi to spis vyhovuje.

-- Honza Houstek