Jak zjistit ip aresu

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Březen 24 14:09:21 CET 2003

On Mon, Mar 24, 2003 at 01:59:50PM +0100, Jan Houstek wrote:

> No, pokud zijete na DHCP, tak to neni zrovna prakticke. Ja osobne mam
> 127.0.0.1 localhost hostname
> pritom hostname.domainname resolvuju normalne pres DNS a nijak mi nevadi,
> ze samotne hostname je loopback, vlastne mi to spis vyhovuje.

Tohle bývá v /etc/hosts na Slackware:

# By the way, Arnt Gulbrandsen <agulbra na nvg.unit.no> says that 127.0.0.1
# should NEVER be named with the name of the machine.  It causes problems
# for some (stupid) programs, irc and reputedly talk. :^)

takže to asi taky není tak úplně dobrý nápad.

                                                           Michal Kubeček