RedHat 7.0 a kernel 2.4.x

Milos m.sifalda na pod.cvut.cz
Pondělí Březen 24 13:47:01 CET 2003

Jaroslav Lukesh wrote:

> No, na 7.1 nechodí IPtables úplně jak by měly. Takže asi bude nejlepší tam
> dát rovnou upgrade na 7.3 a bude klid, když už tam chcete iptables.
>
> JL.

To by mě opravdu zajímalo, kde je problém? Co je to za výraz "nechodí jak by
měli"? V updates pro RH 7.1 a 7.2 jsou iptables-1.2.5-3.i386.rpm, ten samy
balicek je v puvodni verzi 7.3, RH 7.3 nema zadny update iptables.
Vseobecne RH 7.0 7.1 a 7.2 ma stejne gcc, glibc a baliky jsou prenositelne,
7.3 ma trosku novejsi glibc a gcc, takze se obcas stane, ze balik ze 7.3
vyzaduje glibc ze 7.3.

Milos