Samba jako PDC a nesifrovana hesla

Pondělí Březen 24 16:56:31 CET 2003

On Mon, Mar 24, 2003 at 04:05:24PM +0100, Daniel MERC wrote:

> to je velmi zvlastni chovani muzete prosim sdelit jakou verzi samby
> pouzivate ? muzete poslat vypis /etc/pam.d/samba
>
> Primo v smb.conf se pise:
> Note that Samba always ignores PAM for authentication in the case of
> encrypt passwords = yes
>
> proto me udivuje ze Vam samba vubec zavola PAM.
>
> dekuji,

Aby to bolo cele.

Povodne PDC robil WinNT a tento server len ponukal nejake sluzby. Potom
som WinNT zrusil a nastavil server ako PDC a overovanie funguje pricom
som spociatku mal nesifrovanie hesiel zapnute, kvoli nejakym Win95 a
serveru WinNT. Bolo pre mna jednoduchsie vo Win98 sifrovanie vypnut.

dpkg -l | grep samba
ii  samba          2.2.3a-12.1    A LanManager like file and printer server fo
ii  samba-common   2.2.3a-12.1    Samba common files used by both the server a

cat /etc/pam.d/samba
auth            required        pam_unix.so nullok
account         required        pam_unix.so
session         required        pam_unix.so
password        required        pam_unix.so

zatial som nepatral ako to funguje, ale nasadili ste mi chrobaka do
hlavy a ked si najdem cas tak si to preskumam. Zatial to ci od neho
pozadujem robi i ked pri tom recni (do logu).